غمکده







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دردودل

 

سلام به همگی

امشب تصمیم گرفتم و به خودم قول میدم که

هیچوقت

با هیچ زن و دختری دیگه صحبت نکنم

به خودم قول میدهم

هیچوقت ازدواج نکنم

و

هیچکسیو دوست نخواهم داشت

قول میدم از امشب که هر شب

مشروب بخورم

قول میدم هر وقت دلم گرفت

گریه نکنم تا غم باد

بگیره دلم

قوول میدم هر چی که برام

ضرر داره مصرف کنم

قول میدم که دیگه بهه هیچکس

قول ندم

بای تا های دیگر

 

352993 279

 

352994 747

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط پژمان در 21:10 | |