غمکده







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





پرسید....

 

 

 

پرسید چقدر مرا دوست داری ؟

 

 

سکوتی کردم ...

چند لحظه به چشم هایش خیره شدم ...

 

 

گفتم :

دوستت دارم به آن اندازه ای که عاشقتم

عاشق یک عشق واقعی

...عاشق تو

 

 

عاشقی که برای رسیدن به تو لحظه شماری می کند

 

 

به عشق این لحظه های انتظار

* دوستت دارم *

 

 

به اندازه ی تمام لحظات زندگیم تا آخر عمر

...عاشقتم

 

 

به عشق اینکه تو را تا آخرین نفس دارم

* دوستت دارم * .

 

 

به عشق اینکه گاهی با تو و گهگاهی به یاد تو

در زیر باران قدم میزنم

. . . عاشق بارانم . . .

 

 

به عشق آمدن باران و به اندازه ی تمام قطره های *باران *

* دوستت دارم * .

 

 

به عشق تو به آسمان پر ستاره خیره می شوم

 

 

به اندازه ی تمام ستاره های آسمان

* دوستت دارم * .

 

 

به عشق دیدنت بی قرارم

حالا که تو را دارم هیچ غمی جز غم دلتنگی ات در دل ندارم

 

به اندازه ی تمام لحظات بی قراری و دلتنگی

* دوستت دارم * . . .

 

 

من که عاشق چشم هایت هستم 

عاشق گرفتن دست های مهربانت هستم

 

به عشق آن چشم های زیبایت

* دوستت دارم * .

 

 

لحظه های عاشقی با تو چقدر شیرین است

 

آن گاه که با تو هستم یک لحظه تنها ماندن

نفس گیر است ...

 

 

به شیرینی لحظه های عاشقی

* دوستت دارم * .

 

من که تنها تو را دارم

از تمام دار دنیا فقط تو را می خواهم 

تو تنها آرزویم هستی ...

 

 

به اندازه ی تمام آرزو هایم که تنها تویی

 

به اندازه ی دنیا که می خواهم

دنیا نباشد

و تنها تو برای

من باشی

* دوستت دارم *

 

 

به اندازه ی همان تنهایی که یا تنها با تو هستم

و یا تنها به یاد تو هستم 

ای عشق من ...

 

ای بهترینم ...

به عشق تمام این عشق ها

* دوستت دارم * .

 

 

پرسیدم :

به جواب این سوال رسیدی ؟

 

این بار او سکوت کرد .

 

 

و این بار او با چشم های خیسش

به چشم هایم خیره شد ...

 

اشک هایش را پاک کردم

و این سکوت عاشقانه هم چنان ادامه داشت ...

 

 

و من باز هم گفتم :

به اندازه ی وسعت این سکوت عاشقانه

که بین ما برپاست

* دوستت دارم *

 زهرای نازه پژمان

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط پژمان در 7:6 | |